فکر کنم ال کلاسیکو رو بارسلونا Ù…ÛŒ بره !

فکر کنم ال کلاسیکو رو بارسلونا می بره !




 

 


فکر کنم ال کلاسیکو رو بارسلونا می بره !


تاریخ : جمعه ،
28 آبان 1389

من پستي را که هميشه دوست دارم پشت فوروارد است. دوست دارم آزادي عمل بيشتري داشته باشم اما متاسفانه در اوساسونا و تيم ملي در اين پست بازيکن داريم و من هيچ گاه نمي توانم در پست مورد علاقه ام به ميدان بروم و بيشتر در چپ يا راست بازي مي کنم و تقريبا در اين پست هم جا افتاده ام.


لغو بازی تیم ملی ایران و نیجریه هر چقدر هم که برای بازیکنان تیم های دیگر سخت و عجیب باشد برای جواد نکونام و مسعود شجاعی معنای دیگری دارد. آنها که از اسپانیا این همه مسیر را آمده اند و حال باید با دست خالی و اخبار عجیب و غریب برای مربی و هم تیمی هایشان به آنجا بازگردند. البته این بازی لغو شده بهانه ای شد تا شجاعی که در اسپانیا به هیچ عنوان پاسخ گوی تلفن هایش نیست به سوالات ما پاسخ دهدو از شرایطش در اوساسونا و آخرین اخبار مربوط به خودش بگوید.

مطمئنا از هیچ جایی به جز لغو بازی ایران و نیجریه نمی توان شروع کرد.

نمی دانم چه بگویم. خودم از شنیدن این خبر شوکه شدم. به هر حال از این اتفاقات در فوتبال روز دنیا زیاد نیست و شنیدن آن شوکه آور است اما اتفاقی است که افتاده و نمی شود کاری اش کرد.

به نظرت بازی دو تیم با هم توانست کمکی به تیم کند؟

این به نظر کادر فنی برمی گردد و حتما آقای قطبی تشخیص داده اند که این بازی می تواند به ایشان و بازیکنان کمک کند.مطمئنا همچین بازی ای نمی تواند جای بازی با تیم ملی نیجریه یا هر تیم خارجی دیگری را پر کند اما در این شرایط شاید این بهترین تصمیم بود.

مدتی بود که در ترکیب اوساسونا جا افتاده بودی فکر می کنی این رفت و آمدها و دوری از تمرینات می تواند جایگاهت را تهدید کند؟

مطمئنا این غیبت ها بی تاثیر نیست اما چاره دیگری وجود ندارد. هر بازیکنی دوست دارد که برای تیم ملی کشورش بازی کند و این مساله سختی هایی را هم دارد. مربی تیم ملی هم در فیفا دی این حق را دارد که بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.

دفعه گذشته که به دلیل تاخیر در تمرینات با مسولان اوساسونا دچار مشکل شده بودی به شدت از دست مطبوعات ایرانی و بازتاب اخبارشان ناراحت بودی. قضیه در آن زمان از چه قرار بود؟
متاسفانه همیشه این مسائل وجود دارد. من زیاد اهل مصاحبه نیستم چون از حاشیه فراری ام اما متاسفانه آنها اخبارشان را از منابعی تهیه می کنند که به هیچ عنوان موثق نیست. در صحبتی که با یکی ، دو خبرنگار داشتم آنها گفتند که خبرشان را از سایت روزنامه های محلی اوساسونا بدست آورده اند. من سوالم این است تا زمانی که سایت باشگاه اوساسونا هست و تمام اخبار را شفاف پوشش می دهد سایت روزنامه های محلی به چه کاری می آیند؟ به هر حال آن زمان سوء تفاهمی میان ما و مدیران باشگاه به وجود آمده بود که با صحبت های مدیربرنامه مان همه چیز حل شد.

قصد جدایی از اوساسونا را نداری؟ چند پیشنهاد خوب از آلمان و ترکیه داشتی.

بله دو پیشنهاد داشتم. در آن زمان هم گفتم ترکیه اگر از دو تیم بزرگش پیشنهاد داشته باشم بیشتر به آن فکر می کنم اما تصمیمی برای رفتن به تیم های دیگر ترکیه ندارم و ترجیح می دهم که فوتبالم را در اروپا پی گیری کنم. البته امسال را با توجه به اینکه قرارداد داشتم و مربیان هم من را می خواستند ترجیح دادم که در اوساسونا بمانم و در پایان فصل راجع به پیشنهاداتم جدی تر فکر خواهم کرد.

از دغدغه بقا در اوساسونا خسته نشدی؟
خسته که نه. البته امسال شرایط فرق کرده و با این که بازی آخر را باختیم اما در کل شرایط خوبی داریم و فکر نمی کنم که امسال دیگر بخواهیم چنین دغدغه ای داشته باشیم و می توانیم در رده های میانی جدول جای بگیریم.

از پستت در اوساسونا و تیم ملی راضی هستی یا هنوز احساس ناراحتی می کنی؟
من پستی را که همیشه دوست دارم پشت فوروارد است. دوست دارم آزادی عمل بیشتری داشته باشم اما متاسفانه در اوساسونا و تیم ملی در این پست بازیکن داریم و من هیچ گاه نمی توانم در پست مورد علاقه ام به میدان بروم و بیشتر در چپ یا راست بازی می کنم و تقریبا در این پست هم جا افتاده ام.

فوتبال ایران را دنبال می کنی؟
بله. البته شاید نتوانم بازیها را ببینم اما نتایج و اتفاقات را دنبال می کنم.

فوتبال ایران روزهای خوبی را نگذراند. ناکامی در تمامی رده ها و حاشیه های معمول و همیشگی. نظرت در این خصوص چیست؟

متاسفانه این قدر در این خصوص صحبت شده و هیچ اقدامی انجام نگرفته که دیگرحرف جدیدی برای گفتن وجود ندارد. فوتبال ما به برنامه های درازمدت احتیاج دارد تا بتوانیم در رده های نوجوانان و جوانان حرفی برای گفتن داشته باشیم و مثل تیم های اروپایی عمل کنیم. این مسائل در تخصص من نیست و آنهایی که مسئول هستند مطمئنا خودشان بهتر از هر کسی می دانند که برای خارج شدن از این شرایط چه کاری باید انجام داد.

جام ملت ها را چطور پیش بینی می کنی؟ به تیم ملی در این رقابت ها خوش بین هستی یا نه؟
مطمئنا خوش بین هستم. بچه های ما ثابت کرده اند هر وقت بخواهند کاری را انجام دهند موفق خواهند شد. در حال حاضر بازیکنان تیم ملی به شدت با هم یکدل هستند و امیدوارم که تیم ملی بتواند شادی آفرین باشد.

برای آخرین سوال به سراغ ال کلاسیکو برویم. پیش بینی ات از این بازی چیست و دوست داری کدام تیم برنده بازی باشد؟
همین طور که می بینید هر دو تیم امسال در لالیگا شرایط بسیار خوبی دارند و شاید این بار پیش بینی این که کدام تیم برنده این دیدار خواهد بود مشکل تر از همیشه است. رئال با مورینیو روزهای خوبی را می گذراند و بارسلونا هم با قدرت کار می کند اما فکر می کنم که بارسلونا در این بازی برنده باشد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل